Սոցիալական դիրքորոշումների ձևավորումը զանգվածային լրատվամիջոցներով
Երևան, ԵՊՀ հրատ, 2015, 216 էջ
ISBN 978-5-8084-1950-6
ISBN 978-5-8084-1950-6
Գրքում ներկայացված են մեդիաազդեցության հիմնական գործոնի` սոցիալական դիրքորոշման ձևավորման տեսության գիտական մոտեցումներն ու ժամանակակից ընկալումները: Սոցիալական դիրքորոշումների ձևավորման տեսությունը միջանկյալ մոտեցում է, որը ներառում է սոցիոլոգիայի, սոցիալական հոգեբանության և մեդիաազդեցության ոլորտները: Գրքում լայն անդրադարձ կա կոնկրետ լրատվամիջոցների գործունեությանն ու դրանց ազդեցության հետևանքներին, որոնք փաստարկված են հեղինակի կողմից կատարված մի շարք հետազոտությունների արդյունքներով: Գրքում նախատեսված է լրագրողների, սոցիոլոգների, հոգեբանների, ինչպես նաև մեդիաազդեցությամբ հետաքրքվող լայն շրջանակների համար:
Վարդուհի Պապոյան Ալինա Գալստյան and others
Professional Psychosocial Competences: Theoretical and Applied Materials
Նարինե Խաչատրյան Անի Գրիգորյան and others
The COVID-19 Experience in Armenia: The Response and the Social-Psychological Consequences
Աստղիկ Սերոբյան Անի Գրիգորյան and others
Անձի դիսպոզիցիոնալ գծեր և սոցիալ-մշակութային կողմնորոշումներ. հոգեչափողական գործիքների տեղայնացում
Դավիթ Գեւորգյան Եվա Ասրիբաբայան and others
«Պալիատիվ հոգեբանություն» բազմագիտակարգային ուսումնական դասընթաց
Վարդուհի Պապոյան Ալինա Գալստյան and others
Մասնագիտական ինքնորոշման և կայացման հոգեբանական ուղղորդումը կրթական համակարգում
Ռուբեն Աղուզումցյան Վարդուհի Պապոյան and others
Անձի կենսագործունեության հոգեբանական անվտանագություն
Հայ գրատպության 500-ամյակին ևԵՊՀ ՈՒԳԸ հիմնադրման 65-ամյակին նվիրված միջազգային գիտաժողովի նյութերի ժողովածու
Р.В. Агузумцян С.С. Амирян and others
Проблемы психологической безопасности личности: теоретические и экспериментальные исследования