Հեռուստատեսային հաղորդակցության արդյունավետությունը
Լրամշակված հրատարակություն, Երևան, ԵՊՀ հրատ., 2016, 132 էջ
ISBN 978-5-8084-2159-2
ISBN 978-5-8084-2159-2
Էկրանային ստեղծագործության արդյունավետությունը եղել և շարունակում է մնալ հեռուստատեսային հեղինակների գլխավոր մարտահրավերներից մեկը: Գրքույկում հաղորդակցության տեսության, հաղորդակցության հոգեμանության և կինոյի տեսության դիրքերից քննվում են հեռուստատեսային արտադրանքի արդյունավետության վրա ազդող գործոնները և դրան հասնելու ճանապարհները:
Նախատեսված է ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետի ուսանողների, գործող հեռուստալրագրողների և հեռուստատեսային այլ մասնագետների համար:

Ա. Մենեմշյան Զ. Սարգսյան and others
Հայ դեռահասի արժեհամակարգի փոխակերպումները էլեկտրոնային լրատվամիջոցների ազդեցությամբ
