Սովորողի ինքնուրույնության և մասնագիտական ինքնորոշման հոգեբանական գնահատում
Մեթոդական ուղեցույց, Երևան, ԵՊՀ հրատ., 2017, 78 էջ
ISBN 978-5-8084-2203-2
ISBN 978-5-8084-2203-2
Սույն մեթոդական ուղեցույցը ընդգրկում է մեր կողմից ընտրված, մշակված և տեղայնացված հարցարաններ, թեստեր, վարժություններ և տեխնիկաներ, որոնք նպատակահարմար է կիրառել ուսումնական հաստատություններում սովորողների մասնագիտական ինքնորոշման և ընտրության տարբեր խնդիրների լուծման նպատակով: Այն ուղղված է սովորողների շրջանում հոգեբանամանավարժական գնահատման ճանապարհով խթանել անձնային այնպիսի որակների ճանաչում և գիտակցում, որոնք կարող են նպաստել ինքնորոշվելու մասնագիտության ընտրության հարցերում, լինել տեղեկացված, մոտիվացված և որ ամենակարևորն է՝ կոմպետենտ՝ որպես ապագա մասնագետ:
![](thumbs/149x206/FDw3WCWR7Y18re6Wo3wP8B0dWQ.jpg)
Հրանտ Ավանեսյան Վարդուհի Պապոյան and others
Professional Self-Determination and Selection (training course)
![](img/hover.png)
![](thumbs/149x206/IEIAm1cU2OtzUk5dUsBamPL0Do.jpg)
Վարդուհի Պապոյան Ալինա Գալստյան and others
Varduhi Papoyan, Alina Galstyan, Diana Sargsyan: Psychological assessment of the training of specialist
![](img/hover.png)
![](thumbs/149x206/ZkbJkCrjTLU39iZ4WsA0O4kCWC.jpg)
Հրանտ Ավանեսյան Նարինե Հարությունյան and others
Զինվորի հոգեկան հատկությունների գնահատման և զարգացման մեթոդներ
![](img/hover.png)