Սովորողի ինքնուրույնության և մասնագիտական ինքնորոշման հոգեբանական գնահատում
Մեթոդական ուղեցույց, Երևան, ԵՊՀ հրատ., 2017, 78 էջ
ISBN 978-5-8084-2203-2
ISBN 978-5-8084-2203-2
Սույն մեթոդական ուղեցույցը ընդգրկում է մեր կողմից ընտրված, մշակված և տեղայնացված հարցարաններ, թեստեր, վարժություններ և տեխնիկաներ, որոնք նպատակահարմար է կիրառել ուսումնական հաստատություններում սովորողների մասնագիտական ինքնորոշման և ընտրության տարբեր խնդիրների լուծման նպատակով: Այն ուղղված է սովորողների շրջանում հոգեբանամանավարժական գնահատման ճանապարհով խթանել անձնային այնպիսի որակների ճանաչում և գիտակցում, որոնք կարող են նպաստել ինքնորոշվելու մասնագիտության ընտրության հարցերում, լինել տեղեկացված, մոտիվացված և որ ամենակարևորն է՝ կոմպետենտ՝ որպես ապագա մասնագետ:

Հովհաննես Հովհաննիսյան Ալեքսան Բաղդասարյան and others
A Repository of Exercises and Practical Tasks in Logic


Հրանտ Ավանեսյան Վարդուհի Պապոյան and others
Professional Self-Determination and Selection (training course)


Վարդուհի Պապոյան Ալինա Գալստյան and others
Varduhi Papoyan, Alina Galstyan, Diana Sargsyan: Psychological assessment of the training of specialist


Հրանտ Ավանեսյան Նարինե Հարությունյան and others
Զինվորի հոգեկան հատկությունների գնահատման և զարգացման մեթոդներ
