Սոցիալական դիրքորոշումների ձևավորումը զանգվածային լրատվամիջոցներով
Երևան, ԵՊՀ հրատ, 2015, 216 էջ
ISBN 978-5-8084-1950-6
ISBN 978-5-8084-1950-6
Գրքում ներկայացված են մեդիաազդեցության հիմնական գործոնի` սոցիալական դիրքորոշման ձևավորման տեսության գիտական մոտեցումներն ու ժամանակակից ընկալումները: Սոցիալական դիրքորոշումների ձևավորման տեսությունը միջանկյալ մոտեցում է, որը ներառում է սոցիոլոգիայի, սոցիալական հոգեբանության և մեդիաազդեցության ոլորտները: Գրքում լայն անդրադարձ կա կոնկրետ լրատվամիջոցների գործունեությանն ու դրանց ազդեցության հետևանքներին, որոնք փաստարկված են հեղինակի կողմից կատարված մի շարք հետազոտությունների արդյունքներով: Գրքում նախատեսված է լրագրողների, սոցիոլոգների, հոգեբանների, ինչպես նաև մեդիաազդեցությամբ հետաքրքվող լայն շրջանակների համար:
Նարինե Խաչատրյան Անի Գրիգորյան և ուրիշներ
ՔՈՎԻԴ-19-ի փորձառությունը Հայաստանում. արձագանքը և սոցիալ-հոգեբանական հետևանքները
Աստղիկ Սերոբյան Անի Գրիգորյան և ուրիշներ
Անձի դիսպոզիցիոնալ գծեր և սոցիալ-մշակութային կողմնորոշումներ. հոգեչափողական գործիքների տեղայնացում
Դավիթ Գեւորգյան Եվա Ասրիբաբայան և ուրիշներ
«Պալիատիվ հոգեբանություն» բազմագիտակարգային ուսումնական դասընթաց
Վարդուհի Պապոյան Ալինա Գալստյան և ուրիշներ
Մասնագիտական ինքնորոշման և կայացման հոգեբանական ուղղորդումը կրթական համակարգում
Ռուբեն Աղուզումցյան Վարդուհի Պապոյան և ուրիշներ
Անձի կենսագործունեության հոգեբանական անվտանագություն
Հայ գրատպության 500-ամյակին ևԵՊՀ ՈՒԳԸ հիմնադրման 65-ամյակին նվիրված միջազգային գիտաժողովի նյութերի ժողովածու
Р.В. Агузумцян С.С. Амирян և ուրիշներ
Проблемы психологической безопасности личности: теоретические и экспериментальные исследования