Պրոյեկտիվ մեթոդների գիտակիրառական առանձնահատկությունների համակարգումը
Երևան, ԵՊՀ հրատ., 2017, 258 էջ
ISBN 978-5-8084-2212-4
ISBN 978-5-8084-2212-4
Մենագրությունում ի մի են բերված հոգեդիագնոստիկայի բնագավառում հեղինակի գործնական աշխատանքի և գիտահետազոտական բազմամյա փորձի արդյունքները: Հանգամանորեն վերլուծության են ենթարկվում մասնավորապես պրոյեկտիվ թեստերով անցկացվող հետազոտության մեթոդաբանական մոտեցումները և տեխնոլոգիաները: Առաջարկվում է կիրառել «Համակցված անավարտ նկարներ» հեղինակային պրոյեկտիվ մեթոդիկան, որը կառուցված է անձի ինտեգրալային դրսևորումների վրա և ենթադրում է որակական, քանակական մեկնաբանություն:
Ներկայացված գիտակիրառական նյութը կարող է օգտակար լինել հետազո տողների, պրակտիկ հոգեբանների, դասավանդողների, հոգեբանության ֆակուլտետի մագիստրոսների և ասպիրանտների, ինչպես նաև՝ հարակից մասնագիտությունների ներկայացուցիչների համար (մանկավարժներ, սոցիոլոգներ, շուկայագետներ և
այլն):
![](thumbs/149x206/FDw3WCWR7Y18re6Wo3wP8B0dWQ.jpg)
Հրանտ Ավանեսյան Վարդուհի Պապոյան և ուրիշներ
Մասնագիտական ինքնորոշում և ընտրություն (վերապատրաստման դասընթաց)
![](img/hover.png)
![](thumbs/149x206/ZkbJkCrjTLU39iZ4WsA0O4kCWC.jpg)
Հրանտ Ավանեսյան Նարինե Հարությունյան և ուրիշներ
Զինվորի հոգեկան հատկությունների գնահատման և զարգացման մեթոդներ
![](img/hover.png)
![](thumbs/149x206/rJINsIP1KwzdbY2WdvTAL5srFl.jpg)
Վարդուհի Պապոյան Ալինա Գալստյան և ուրիշներ
Սովորողի ինքնուրույնության և մասնագիտական ինքնորոշման հոգեբանական գնահատում
![](img/hover.png)