Մեդիատեքստ. ժամանակների երկխոսությունը
Երևան, ԵՊՀ հրատ., 2022, 186 էջ
ISBN 978-5-8084-2567-5
ISBN 978-5-8084-2567-5
Գրքում փորձ է արվում քննելու մեդիատեքստի հաղորդակցական ներքին սահմանները և արժեհամակարգը, դիտարկելու դրանք գրույթի հնարավորությունների համատեքստում և ժամանակների երկխոսության մեջ:
Առաջադրված հիմնախնդիրները ներկայացված են հոդվածների տեսքով, որոնց ուսումնասիրության հիմքում դրված է միջգիտակարգային հետազոտության սկզբունքը:

Ա. Մենեմշյան Զ. Սարգսյան և ուրիշներ
Հայ դեռահասի արժեհամակարգի փոխակերպումները էլեկտրոնային լրատվամիջոցների ազդեցությամբ
