Գովազդը և PR-ը սերվիսում
Ուսումնամեթոդական ուղեցույց, Երևան, ԵՊՀ հրատ., 2024, 92 էջ
ISBN 978-5-8084-2673-3
ISBN 978-5-8084-2673-3
Ուսումնամեթոդական ուղեցույցում ներկայացված են «Գովազդը և PR-ը սերվիսում» դասընթացի բովանդակությունն ու կառուցվածքը, դասընթացի շրջանակում կիրառվող մեթոդաբանությունն ու գործնական պարապմունքների կազմակերպման մոտեցումները՝ առաջադրանքների համապատասխան օրինակներով:
Ուսումնամեթոդական ուղեցույցը նախատեսված է «Գովազդը և PR-ը սերվիսում» դասընթացի դասավանդմամբ զբաղվող դասախոսների, ինչպես նաև՝ դասընթացն ուսումնասիրող ուսանողների համար:

Ա. Մենեմշյան Զ. Սարգսյան և ուրիշներ
Հայ դեռահասի արժեհամակարգի փոխակերպումները էլեկտրոնային լրատվամիջոցների ազդեցությամբ
